kareca Publicado 21 Novembro 2014 (editado) O pormenor dos sapatos no Japão :lol: Editado 21 Novembro 2014 por kareca Compartilhar este post Link para o post
Burkina2008 Publicado 19 Janeiro 2015 [youtubeh]UNiGSf2Sy30[/youtubehd] que m*rda mais azeiteira, bom marketing para vender ao xunga mitra Compartilhar este post Link para o post
Marlo Stanfield Publicado 20 Janeiro 2015 they hate us because they ain't us $interview Compartilhar este post Link para o post
infinito Publicado 20 Janeiro 2015 O Benzema passa mesmo bem por mano do ghetto :lol: Compartilhar este post Link para o post
.oz. Publicado 20 Janeiro 2015 they hate us because they ain't us $interview Bom filme! Compartilhar este post Link para o post
Apocalypse Now Publicado 21 Janeiro 2015 por acaso até acho que está bem conseguido Compartilhar este post Link para o post
UnReal Publicado 21 Janeiro 2015 Claro que está bem conseguido. Compartilhar este post Link para o post
JohnyM Publicado 13 Fevereiro 2015 (editado) Genial :prayer: Editado 13 Fevereiro 2015 por JohnyM Compartilhar este post Link para o post
Lebohang Publicado 9 Outubro 2015 (editado) Editado 5 Novembro 2015 por Lebohang Compartilhar este post Link para o post
Moss Publicado 25 Novembro 2016 #PumaDeo - Griezmann Hotline - Quand Griezmann n'est pas disponible, utilisez les déodorants Puma. Compartilhar este post Link para o post
bmfpcdm Publicado 13 Janeiro 2020 Citação Rhythm, 1957, 1 min Intended as a promotional film for the Chrysler motor corporation, Lye used rapid editing to speed up the assembly of a car, and synchronized it to African drum music. Rhythm won first prize at a New York advertising festival but was then disqualified because Chrysler hated the film and refused to screen it on television. (The sponsor disliked the choice of African music and was suspicious of the fact that one of the workmen was shown winking at the camera.) The film was ahead of its time as a brilliant example of fast editing. Film critic P. Adams Sitney wrote: “Although his reputation has been sustained by the invention of direct painting on film, Lye deserves equal credit as one of the great masters of montage.” Film-maker Jonas Mekas said in a published discussion with Peter Kubelka: “Have you seen Len Lye’s 50-second automobile commercial? Nothing happens there…except that it’s filled with some kind of secret action of cinema.” Source: http://www.lenlyefoundation.com/films/rhythm/31/ Compartilhar este post Link para o post