Ir para conteúdo
Entre para seguir isso  
Morrissey

[FMH15] Football Manager Handheld 2015

Publicações recomendadas

FMH15 - AVAILABLE NOW!

 

Football Manager Handheld 2015 is here! It’s available now for iOS and Android devices, so if you’re itching to get your management career on the move, get all the info and check out some screenshots at www.footballmanager.com or in the pre-announcement here.

 

The game will also be available via Amazon App store in the coming days.

 

The game has a bunch of new features which we’ll hope you’ll enjoy…

 

Brand New Match Engine

A completely new and more realistic 2D Match Engine allows you to better analyse your team’s performance on the field to help you make those tough decisions.*

 

Scouting Agency

A brand new Scouting Agency which allows you to look at, and monitor, a ranked list of the top 50 players within the game both for current ability and future potential.

 

Rankings and Dynamic League Reputation

New World Rankings, for international teams and national leagues, which will evolve over time based on performances in continental competitions.

 

More Detailed Club Stats

A Club Stats page dedicated to showing you more detailed seasonal and historical information about all areas of your club.

 

Manager Achievements Page

A Manager Achievements page so you can track all of your accolades and get a run-down on all trophies, awards and achievements won.

 

Improved My Club Mode

You can now assign Player Roles to each of your squad members and also save any player from any career and use that player in your My Club squad.

 

Improved Look and Feel

More improvements to the user interface to make your role as manager easier.

 

Plus, lots more including; a brand new purchasable in-game editor that allows you to change your game data throughout your career. Want more cash? Want your striker’s stats to be better? Now you can do that and lots more besides.

 

Football Manager Handheld 2015 is available through iTunes and Google Play stores, Amazon App Store coming soon.

 

App Store link HERE

Play Store link HERE

 

FMH15 not showing in your local store? Your region may not have refreshed yet, so give it a little longer to appear. Keep checking back, it’ll be there soon!

 

As always, if you have any feedback, issues or questions regarding the game, please report them on our forum - feedback thread here: http://community.sigames.com/showthread.php/409648-Football-Manager-Handheld-2015-Official-Feedback-Thread?1

 

 

*New match engine not available on all devices, some devices might run original match engine as default depending on processing and memory capabilities.

 

Saiu ontem. Alguém joga? Tem alguns bastantes bugs. Comecei um save no Porto, estou a disputar a Supertaça, metade dos jogadores emprestados estão no Porto B mas f*da-se está bastante divertido. :lol:

 

Primeiro jogo:

 

8d6523cb3d77738ca5657e533c3ca460.png

Editado por eddie neves

Compartilhar este post


Link para o post

Se for tão bom como o anterior, é um cocó com extensão apk.

Compartilhar este post


Link para o post

Eu gostei bastante. Pá, não era nada do outro mundo mas divertia bastante. É um bocado mais irrealista e tal e tem mais bugs mas overall do que joguei até agora tenho gostado imenso da experiência, e acho o mais fluído que o 2014.

Compartilhar este post


Link para o post

A Match Engine é igual à versão pc ou é adaptada? Ou seja, a parte táctica é igual ou diferente? É que tou indeciso em comprar este ou a versão p pc

Compartilhar este post


Link para o post

A Match Engine é igual à versão pc ou é adaptada? Ou seja, a parte táctica é igual ou diferente? É que tou indeciso em comprar este ou a versão p pc

Não têm nada a ver como podes calcular. :lol:

 

O FMH evolui bastante em relação ao último handheld, mas não se chega de perto à versão de PC que está muito boa também. No entanto vejo me a jogar mais este...

Compartilhar este post


Link para o post

Ok, obrigado :compinchas:

 

Como nunca joguei, tinha essa dúvida mas já suspeitava que era bom demais para ser parecido

Compartilhar este post


Link para o post

No FMH 14 em todos os jogos ou quase todos, havia sempre partes em que um jogador meu ia com a bola e de repente todos os outros jogadores em campo literalmente ficavam imóveis e o meu jogador ia sozinho para a baliza :lol:

Compartilhar este post


Link para o post

No FMH 14 em todos os jogos ou quase todos, havia sempre partes em que um jogador meu ia com a bola e de repente todos os outros jogadores em campo literalmente ficavam imóveis e o meu jogador ia sozinho para a baliza :lol:

ainda nao me aconteceu tbh

Compartilhar este post


Link para o post

É só comigo que se escolher mais que um pais para jogar,os jogadores deixam todos de ter nomes reais?

Compartilhar este post


Link para o post

Comprei hoje esta versão do jogo. Ainda estou a descobrir as funcionalidades do mesmo. Não dá para contratar staff? Para ter acesso à base de dados, tenho de comprar o editor de jogo em tempo real?

 

Obrigado

Compartilhar este post


Link para o post

É o fm só que a versão classica. Esse modo de jogo esta incorporado no Fm para PC. É um modo que retira algumas opções do jogo completo, mas que tem a mesma essencia em termos taticos e de motor de jogo.

Compartilhar este post


Link para o post

Crie uma conta ou entre para comentar

Você precisa de ser membro desta comunidade para poder comentar

Criar uma conta

Registe-se na nossa comunidade. É fácil!

Criar nova conta

Entrar

Já tem uma conta? Faça o login.

Autentique-se agora
Entre para seguir isso  

×
×
  • Criar Novo...