Ir para conteúdo
Entre para seguir isso  
Guest Dpitz

[Núcleo] Premier League + Football League

Publicações recomendadas

O Chelsea podia era ir buscar o Keylor Navas, ficavam bem servidos e o Real até podia facilitar.

Compartilhar este post

Link para o post

Daily Star

• Real Madrid have reached an agreement with Chelsea worth £31m for goalkeeper Thibaut Courtois.
  • Maurizio Sarri plans to ditch £40m flop Tiemoue Bakayoko to kick-start his Chelsea overhaul.
  • Manchester United have emerged as favourites with the bookies to sign Chelsea defender Gary Cahill.

Daily Mail

• The FA are seeking rivals to Shahid Khan's £1bn Wembley bid to ensure the national stadium is not undervalued.
  • West Ham will upgrade their training centre as manager Manuel Pellegrini is unimpressed with the current set-up.
  • Alexis Sanchez has trained alone at Manchester United's Carrington training ground having been unable to join their US pre-season tour due to issues over his visa.
  • Huddersfield Town have made an £8m move for Monaco forward Adama Diakhaby.
  • Manchester City midfielder Rodney Kongolo is in talks over a move to Heerenveen.

Daily Express

• Rafa Benitez has admitted Newcastle are being blown out of the water in the transfer market by their Premier League rivals.

The Sun

• Leicester are weighing up a £15m move for Getafe central defender Djene.
  • Bournemouth are ready to spend £57m on World Cup stars Jefferson Lerma and Diego Laxalt.
  • Chelsea are trying to hijack Liverpool's move for Brazil keeper Alisson with a £65m bid.

Daily Mirror

• Crystal Palace are closing in on the £12m capture of Sassuolo striker Khouma Babacar.
  • Tottenham are set to push Jack Grealish's transfer through as Mauricio Pochettino wants him on their US pre-season tour.
  • Zinedine Zidane is set for a sensational return to Juventus as a sporting director after walking away from the Real Madrid job.
  • Daniel Sturridge has vowed to stay and fight for his place at Liverpool.
  • Oleksandr Zinchenko has jetted off with Manchester City on their US tour - but is still expected to head out of the club this summer.

The Daily Telegraph

• Manchester United's new replica kit is the most expensive ever, a full adults' version costing a staggering £183.
  • Newcastle have had a loan bid for striker Salomon Rondon rejected by West Brom.

The Times

• Rafa Benítez was offered the chance to take charge of Spain for the World Cup finals after the dramatic dismissal of Julen Lopetegui two days before the country's opening match in Russia.
  • Marco Silva has returned to Watford to try to sign Richarlison for Everton, who have also expressed an interest in Danny Welbeck.
  • Chelsea have edged closer to making a second signing for Maurizio Sarri after CSKA Moscow said that Aleksandr Golovin could move to the west London club.

Daily Record

• John McGinn is set to start for Hibs against Runavik tomorrow - and rule himself out of a possible Champions League qualification campaign at Celtic.
  • Celtic are refusing to compromise on their £30m asking price for Kieran Tierney as Juventus enter the fray.

The Scottish Sun

• Scott Brown has revealed he's desperate for Celtic to strike a deal with Hibs for midfielder John McGinn.
  • Hibs star Simon Murray is set to clinch a £150,000 move to South African side Bidvest Wits.

Compartilhar este post

Link para o post

O Pearce e o Joyce já falam em acordo com a Roma por 66M£. Já deram autorização para falar com o Alisson.

Compartilhar este post

Link para o post

O Alisson é um excelente guarda-redes, mas não dava tanto dinheiro por ele.

Compartilhar este post

Link para o post

O Alisson é o melhor GR da liga italiana e um dos melhores da actualidade, e vai fazer uma diferença tremenda no Liverpool. É dinheiro muito bem gasto.

Agora espero que o Chelsea ataque o Schmeichel ou o Pickford.

Compartilhar este post

Link para o post

O Cillessen também era uma boa opção para o Chelsea

Editado por Nowell

Compartilhar este post

Link para o post

O Alisson é o melhor GR da liga italiana e um dos melhores da actualidade, e vai fazer uma diferença tremenda no Liverpool. É dinheiro muito bem gasto.

Agora espero que o Chelsea ataque o Schmeichel ou o Pickford.

Já te converteste :mrgreen: o Ederson está f*dido :lol:

Pickford, Ospina, Cech, Cillessen, Bravo todos encaixam que nem uma luva neste novo Chelsea. Não desgosto do Schmeichel também...

Resta saber para onde o Sarri se vira, acima de tudo GR vai ser a contratação onde mais vai haver a sua mão...

Compartilhar este post

Link para o post

Eu sei que o Real Madrid é bastante apelativo mas fdç... Deixar de ser treinado pelo Sarri para ir ser treinado pelo Lopetegui... Santo deus. Só de pensar no que o Hazard podia render com o Sarri. :estrelas:

Compartilhar este post

Link para o post

É ela por ela com o Ederson. São ambos dos melhores do mundo para mim.

Compartilhar este post

Link para o post

Achas que o Cech e o Ospina eram capazes de fazer aquilo que o jogo do Sarri lhes exige, Bartolo? Na última época não me sentia confiante com qualquer um deles na baliza.

Compartilhar este post

Link para o post

esta gente anda toda a se esquecer que o Henderson tem lugar no meio-campo do Liverpool? Indo buscar um central melhor que o Lovren e um Immobile e concerteza lutarao pelo titulo ate ao fim. Fekir nao teria logica nenhuma depois de terem contratado o Shaqiri...

Ja agora, nao acho que o Fabianski seja melhor que o Leno...

Editado por cadete

Compartilhar este post

Link para o post

Já te converteste :mrgreen: o Ederson está f*dido :lol:

Pickford, Ospina, Cech, Cillessen, Bravo todos encaixam que nem uma luva neste novo Chelsea. Não desgosto do Schmeichel também...

Resta saber para onde o Sarri se vira, acima de tudo GR vai ser a contratação onde mais vai haver a sua mão...

Por um motivo ou outro, acho que não me sentiria confortável com nenhum desses GRs :mrgreen: Talvez tirando o Pickford, mas esse acho que é impossível. O Cilessen se mantiver o nível que vai apresentando no Barcelona seria bom, mas por acaso não tinha uma impressão assim tão boa dele no Ajax.

Eu virava-me para o André Onana.

Editado por AndreSCP7

Compartilhar este post

Link para o post

esta gente anda toda a se esquecer que o Henderson tem lugar no meio-campo do Liverpool? Indo buscar um central melhor que o Lovren e um Immobile e concerteza lutarao pelo titulo ate ao fim. Fekir nao teria logica nenhuma depois de terem contratado o Shaqiri...

Ja agora, nao acho que o Fabianski seja melhor que o Leno...

Fekir para fazer as vezes do Firmino.

Compartilhar este post

Link para o post

Fekir para fazer as vezes do Firmino.

é so a minha opiniao mas acho que tem caracteristicas diferentes...mais depressa iam buscar o Immobile

Compartilhar este post

Link para o post

muito se tem falado no Coman para o Arsenal [-o< enquanto foi confirmado que o Chamberlain vai perder a grande maioria da epoca devido á lesao no jogo contra a Roma...

Compartilhar este post

Link para o post

Coman era muito bom, mas duvido. Está na calha para ser o substituto natural de um entre Robben e Ribery.

Compartilhar este post

Link para o post

Coman era muito bom, mas duvido. Está na calha para ser o substituto natural de um entre Robben e Ribery.

concordo...mas com novo treinador no Bayern, tenho uma restea de esperanca :compinchas:

Compartilhar este post

Link para o post

Dizem que o Malcom é capaz de ir para o Everton :-k

É bom ?

É que nós continuamos sem comprar ninguém e falta menos de 1 mês para o campeonato começar :|

Compartilhar este post

Link para o post

É bom ?

É que nós continuamos sem comprar ninguém e falta menos de 1 mês para o campeonato começar :|

É fantástico. Um dos extremos com mais potencial do panorama actual.

Compartilhar este post

Link para o post

Daily Star

• Maurizio Sarri plans to kick-start his Chelsea overhaul by selling midfielder Tiemoue Bakayoko.
  • Arsenal boss Unai Emery is preparing a £44m bid for Bayern Munich winger Kingsley Coman.
  • David Seaman believes Everton goalkeeper Jordan Pickford will end up joining a top-six side in the Premier League.
  • Watford's Stefano Okaka could join former Vicarage Road team-mate Nordin Amrabat in making the move to United Arab Emirates club Al Nassr.
  • Blackburn are set to complete the signing of Liverpool youngster Ryan Kent on loan.

Daily Mail

• Real Madrid are closing in on goalkeeper Thibaut Courtois, with Chelsea set to cash in on the Belgium international.
  • FA technical director Dan Ashworth is a leading contender to take on a similar role with Premier League club Brighton.
  • Burnley have held talks with Swansea over a double deal to sign defender Alfie Mawson and midfielder Sam Clucas.
  • Stoke are in talks with Aston Villa over a deal for centre-back James Chester after their £5m offer was rejected last week.

Daily Express

• Chelsea have opened talks to sign Juventus defender Daniele Rugani.
  • Manchester United, Manchester City, PSG and Chelsea are all interested in AC Milan defender Leonardo Bonucci.
  • Crystal Palace are looking to solve their striker crisis by signing £11m-rated Sassuolo star Khouma Babacar.
  • Bournemouth will listen to offers for midfielder Harry Arter after launching a £17m bid for Colombia international Jefferson Lerma.

The Sun

• Huddersfield are on course to complete an £18m double swoop for Monaco striker Adama Diakhaby and Club Brugge winger Anthony Limbombe.
  • Islam Slimani is being offered an escape from Leicester by his former club Sporting Lisbon.
  • Everton are lining up a bid to bring Adnan Januzaj back to the Premier League.
  • Manchester United boss Jose Mourinho is plotting a move for Bayern Munich pair Robert Lewandowski and Thiago Alcantara.
  • Sheffield United have agreed a £4m deal with Brentford for centre-back John Egan.

Daily Mirror

• Henri Lansbury has been given a chance to resurrect his Aston Villa career as he's too expensive to sell, but Mile Jedinak and Birkir Bjarnason are likely to leave the club.
  • Danny Welbeck and Wilfried Zaha are on Everton's radar as Marco Silva looks to overhaul his squad.
  • Brighton are set to offer Sheffield United £6m for defender Jack O'Connell.

The Scottish Sun

• Steven Gerrard insists he won't hesitate to shell out on a new striker if his struggling Rangers attackers don't get their act together.
  • Neil Lennon has branded Celtic 'presumptuous' for discussing John McGinn joining them.

Daily Record

• Aberdeen striker Adam Rooney is closing on a shock move to England with ambitious non-league side Salford City.

Compartilhar este post

Link para o post

Crie uma conta ou entre para comentar

Você precisa de ser membro desta comunidade para poder comentar

Criar uma conta

Registe-se na nossa comunidade. É fácil!

Criar nova conta

Entrar

Já tem uma conta? Faça o login.

Autentique-se agora
Entre para seguir isso  

• Criar Novo...