Ir para conteúdo
Entre para seguir isso  
cadete

[Núcleo] Premier League + Football League

Publicações recomendadas

Oh Helder podias editar posts :mrgreen:

Daily Star:

• Manchester City have made a late move to hijack Manchester United's attempt to sign Cristiano Ronaldo.
  • Arsenal are pressing ahead with their plans to form a dynamic duo up front by chasing Luis Suarez, Wayne Rooney and Gonzalo Huguain.
  • Kolo Toure has urged Luis Suarez to stay at Liverpool and win some medals.
  • Tottenham are closing in on FC Twente winger Nacer Chadli.
  • Norwich have snapped up Blackburn defender Martin Olsson in a £2.5m deal.
  • Christian Benteke has been given a week to sort out his head or he will be left out in the cold by Aston Villa.
  • Swansea have been told they must pay £3m for Huddersfield defender Jack Hunt.
  • Reading midfielder Daniel Caricco is set to join Seville on a season-long loan.
  • Middlesbroiugh have been priced out of bringing back £20,000-per-week defender David Wheater from Bolton.

The Times:

• Chairman Tony Fernandes has intervened to negotiate the transfer of Scott Parker to QPR.
  • Lille's Salomon Kalou has asked for a guarantee from a prospective new club that he will play as a central striker. West Ham have made a fresh approach to sign him.
  • Sunderland are close to a deal for Emanuele Giaccherini but Juventus want more then £6m.
  • Tottenham have made Clint Dempsey available for transfer.
  • Chelsea have pulled out of the race for Stevan Jovetic after his representative held talks with Manchester City.
  • Eden Hazard's younger brother Thorgan is wanted by Middlesbrough.
  • Liverpool's Suso is set to join Almeria on loan for the season.
  • Crystal Palace have signed former West Brom winger Jerome Thomas.
  • Leonardo has resigned as sporting director at PSG.
  • Carlos Tevez has been cleared to start the season with Juventus as planned after his community service order was rescinded.

The Daily Telegraph:

• Fulham are on the brink of being sold by Mohamed Al Fayed with the owner of the Jacksonville Jaguars Shahid Khan ready to buy them.
  • Manchester United captain Nemanja Vididc is battling to overcome a sciatica problem.
  • Liverpool's new goalkeeper Simon Mignolet expects to replace Pepe Reina as first choice at Anfield this season.
  • Victor Wanyama's protracted £12.5m move from Celtic to Southampton has been finalised according to Kenya's Football Federation.
  • QPR's Adel Taarabt has been sent home from the team's pre-season tour of Devon for turning up late for a training session.
  • Sunderland have completed a deal for Le Havre's El-Hadji Ba.

Daily Mail:

• Arsenal are working to bring Cesc Fabregas back to the club this summer.
  • Southampton will complete the £12m signing of Victor Wanyama today.
  • Crystal Palace are close to a £2m deal for Peter Odemwingie.
  • West Brom have Salomon Kalou and Florent Malouda as their targets.
  • Sunderland have completed the £6.8m signing of Juventus winger Emanuele Giaccherini.
  • Jacksonville Jaguars owner Shahid Khan is expected to have completed the £150m-plus purchase of Fulham by the end of this week.

The Sun:

• Manchester United are going head-to-head with Manchester City for Stevan Jovetic.
  • Adel Taarabt faces another big fine after being sent home from a QPR training camp.
  • Victor Wanyama is set to undergo a medical at Southampton today.
  • Fulham will need £10m to land Dnipro winger Evgen Konoployanka.
  • Norwich striker Simeon Jackson has joined Bournemouth on a free transfer.
  • Swansea will have to fork out at least £4m for Wakaso Mubarak from Espanyol.
  • Mohammed Rabiu wants out of Evian to join Fulham.
  • Newcastle have failed with a £1.75m bid for PSV Eindhoven's Dutch 'keeper Jeroen Zoet.
  • Chelsea's John Obi Mikel is being hunted by Trabsonspor as well as Galatasaray.
  • Swansea insist Wilfried Bony will join the club today.
  • Burnley will offer Charlie Austin a new deal to stay at the club.
  • Tottenham are ready to give Aston Villa the pick of Benoit Assou-Ekotto, Scott Parker, Jake Livermore or Tom Huddlestone as part of any deal for Christian Benteke.

Daily Mirror:

• Manchester City were last night ready to see off Manchester United and complete a £28m deal for Fiorentina's Stevan Jovetic.
  • Chelsea were last night closing in on prime midfield target Daniele De Rossi after completing the signing of PSV Eindhoven's Kevin Strootman.
  • Peterborough are set to cash in again after Lee Tomlin asked for a transfer.
  • Jack Cork is the latest Southampton player to be given a new deal.
  • Aston Villa have discussed an improved five-year deal for Ashley Westwood.
  • Blackburn are letting Ruben Rochina go on loan to La Liga new boys Elche.
  • Liverpool's Suso is joining Almeria on loan next season.
  • Alan Pardew wants to snap up Reading 'keeper Alex McCarthy and Manchester City's Scott Sinclair for Newcastle.
  • David Moyes has revealed he and Wayne Rooney have been to each other's homes in a bid to resolve the striker's future.

Daily Express:

• The agent of QPR's Esteban Granero has revealed he is in talks with Swansea.
  • Swansea insist Wilfried Bony will sign today.
  • Hull manager Steve Bruce does not anticipate making another attempt to sign Celtic's Gary Hooper.
  • Jacksonville Jaguar owner Shahid Khan is in advanced talks to buy Fulham.

ESCOLHAM O PARKER!!!!!!!!!!!111111111111111111111111

Compartilhar este post

Link para o post

O Thiago vai para o Bayern ao que sabe a rádio COPE.

Mas para quê?

Que o gajo tem um talento do caraças sei eu mas só vai ocupar o lugar de outros...

De qualquer forma o Bayern anunciou conferência de impressa para hoje. Se calhar é para o apresentar\anunciar

Editado por SAS_Robben

Compartilhar este post

Link para o post

Thiago :cry: Lá se vai a camisola que queria comprar com nome e número dele :( Se não vier compro a do Giggs. :heart:

O Lingard tem selo de máquina, e estou muito curioso para ver o Januzaj também.

Espero mesmo que o Rooney fique.

Editado por Tikz

Compartilhar este post

Link para o post

Por acaso, não acho que o Lingard seja assim algo de especial. Já o Januzaj sim, é um jogador acima da média.

Btw, a Sky anda a dizer que vamos fazer uma proposta pelo Kondogbia.

Compartilhar este post

Link para o post

Nem desgosto dele, mas preferia claramente o Illarra, apesar de ser bem mais caro.

Eu não desgostava também. Os mesmos tipos dizem que, com a lesão do Vermaelen que o irá deixar fora dos relvados até ao início do campeonato, vamos atrás do Ashley Williams.

E falando ainda de mercado, tanto quanto sei, neste momento, o Suárez é a principal prioridade.

Compartilhar este post

Link para o post

O Suarez também? Se já demoram tanto tempo para arranjar 1 PL, arranjar dois ao mesmo tempo é para quando? Para o ano?

Editado por Scirea

Compartilhar este post

Link para o post

bony-11-4x358-904533_478x359.jpg

Nickname: "Daddy Cool" :lol:

Vai ser sempre a rasgar defesas :cool:

Compartilhar este post

Link para o post

Suarez?

Ora bem, se o Higuain vai ficar em Madrid isso quer dizer que o Suarez não lhes interessa.

40 milhoes pelo Suarez? Nem pensar. É um avançado fabuloso mas com os problemas que trás consigo espero bem que fique bem longe do Emirates.

O Lewandoski tem uma clausula de 30M. Por que não tentar?

Uma opção mais barata seria o Soldado...

Compartilhar este post

Link para o post

Suarez?

Ora bem, se o Higuain vai ficar em Madrid isso quer dizer que o Suarez não lhes interessa.

40 milhoes pelo Suarez? Nem pensar. É um avançado fabuloso mas com os problemas que trás consigo espero bem que fique bem longe do Emirates.

O Lewandoski tem uma clausula de 30M. Por que não tentar?

Uma opção mais barata seria o Soldado...

EM principio está acordado que vai para o Bayern em 14/15

Compartilhar este post

Link para o post

O Lewa não tem clausula. Se tivesse já estava em Munique

Compartilhar este post

Link para o post

Eu não desgostava também. Os mesmos tipos dizem que, com a lesão do Vermaelen que o irá deixar fora dos relvados até ao início do campeonato, vamos atrás do Ashley Williams.

E falando ainda de mercado, tanto quanto sei, neste momento, o Suárez é a principal prioridade.

Só espero que o Ashley a vir, não seja por aqueles valores que se falou há uns tempos. Acho-o o central bem competente, mas com esse dinheiro preferia investir noutro jogador.

Quanto ao Suárez, é o que eu disse aí atrás. É um jogador fantástico, mas que para além de estar suspenso, pode criar problemas na equipa de um momento para o outro. E também não vejo o Liverpool a vendê-lo por menos de 40M. Fechem mas é o Higuain, para fechar a questão do ponta-de-lança.

Compartilhar este post

Link para o post

Epá, o Suárez é um jogador brutal e acho que seria o melhor que teríamos depois do Henry.. mas sinceramente não o queria cá.

EDIT: Gervinho e Chamakh fora do Asia Tour, o que pode indiciar a saída de ambos.

Editado por ruiR

Compartilhar este post

Link para o post

'Tottenham are ready to give Aston Villa the pick of Benoit Assou-Ekotto, Scott Parker, Jake Livermore or Tom Huddlestone as part of any deal for Christian Benteke.'

era coisa para me vir.

Compartilhar este post

Link para o post

'Tottenham are ready to give Aston Villa the pick of Benoit Assou-Ekotto, Scott Parker, Jake Livermore or Tom Huddlestone as part of any deal for Christian Benteke.'

era coisa para me vir.

Podia ser o negócio do século, mas depende de quanto dinheiro também estaria envolvido. Tenho pena do Aston Villa estavam a fazer boas contratações. :estrelas:

Compartilhar este post

Link para o post

BAE + Tom + Jake + 5M = :heart:

f*dasse, começa cedo.

The club released a statement that read: "Following a scan this evening on a hamstring injury sustained in training, it has been decided that Wayne Rooney should return home immediately for further assessment and rehabilitation."

Isso quer dizer que a dupla vai ser Kagawa-Van Persie, boa oportunidade para ele.

Editado por HelderPG

Compartilhar este post

Link para o post

O Suarez também? Se já demoram tanto tempo para arranjar 1 PL, arranjar dois ao mesmo tempo é para quando? Para o ano?

Por aí.

E adorava ter o Suárez aqui. Vinha-me se o contratássemos. O tipo não fecha muito bem a mala mas é um jogador fantástico. Um dos meus favoritos. No-brainer, para mim.

Compartilhar este post

Link para o post
Visitante
Este tópico está impedido de receber novos posts.
Entre para seguir isso  

• Todo o Mundial 2026 no CMPT
  • Outros membros neste tópico

Nenhum utilizador registado está a visualizar esta página.

• Criar Novo...