Mister Master Publicado 11 Julho 2013 Oh Helder podias editar posts :mrgreen: Daily Star: Manchester City have made a late move to hijack Manchester United's attempt to sign Cristiano Ronaldo. Arsenal are pressing ahead with their plans to form a dynamic duo up front by chasing Luis Suarez, Wayne Rooney and Gonzalo Huguain. Kolo Toure has urged Luis Suarez to stay at Liverpool and win some medals. Tottenham are closing in on FC Twente winger Nacer Chadli. Norwich have snapped up Blackburn defender Martin Olsson in a £2.5m deal. Christian Benteke has been given a week to sort out his head or he will be left out in the cold by Aston Villa. Swansea have been told they must pay £3m for Huddersfield defender Jack Hunt. Reading midfielder Daniel Caricco is set to join Seville on a season-long loan. Middlesbroiugh have been priced out of bringing back £20,000-per-week defender David Wheater from Bolton. The Times: Chairman Tony Fernandes has intervened to negotiate the transfer of Scott Parker to QPR. Lille's Salomon Kalou has asked for a guarantee from a prospective new club that he will play as a central striker. West Ham have made a fresh approach to sign him. Sunderland are close to a deal for Emanuele Giaccherini but Juventus want more then £6m. Tottenham have made Clint Dempsey available for transfer. Chelsea have pulled out of the race for Stevan Jovetic after his representative held talks with Manchester City. Eden Hazard's younger brother Thorgan is wanted by Middlesbrough. Liverpool's Suso is set to join Almeria on loan for the season. Crystal Palace have signed former West Brom winger Jerome Thomas. Leonardo has resigned as sporting director at PSG. Carlos Tevez has been cleared to start the season with Juventus as planned after his community service order was rescinded. The Daily Telegraph: Fulham are on the brink of being sold by Mohamed Al Fayed with the owner of the Jacksonville Jaguars Shahid Khan ready to buy them. Manchester United captain Nemanja Vididc is battling to overcome a sciatica problem. Liverpool's new goalkeeper Simon Mignolet expects to replace Pepe Reina as first choice at Anfield this season. Victor Wanyama's protracted £12.5m move from Celtic to Southampton has been finalised according to Kenya's Football Federation. QPR's Adel Taarabt has been sent home from the team's pre-season tour of Devon for turning up late for a training session. Sunderland have completed a deal for Le Havre's El-Hadji Ba. Daily Mail: Arsenal are working to bring Cesc Fabregas back to the club this summer. Southampton will complete the £12m signing of Victor Wanyama today. Crystal Palace are close to a £2m deal for Peter Odemwingie. West Brom have Salomon Kalou and Florent Malouda as their targets. Sunderland have completed the £6.8m signing of Juventus winger Emanuele Giaccherini. Jacksonville Jaguars owner Shahid Khan is expected to have completed the £150m-plus purchase of Fulham by the end of this week. The Sun: Manchester United are going head-to-head with Manchester City for Stevan Jovetic. Adel Taarabt faces another big fine after being sent home from a QPR training camp. Victor Wanyama is set to undergo a medical at Southampton today. Fulham will need £10m to land Dnipro winger Evgen Konoployanka. Norwich striker Simeon Jackson has joined Bournemouth on a free transfer. Swansea will have to fork out at least £4m for Wakaso Mubarak from Espanyol. Mohammed Rabiu wants out of Evian to join Fulham. Newcastle have failed with a £1.75m bid for PSV Eindhoven's Dutch 'keeper Jeroen Zoet. Chelsea's John Obi Mikel is being hunted by Trabsonspor as well as Galatasaray. Swansea insist Wilfried Bony will join the club today. Burnley will offer Charlie Austin a new deal to stay at the club. Tottenham are ready to give Aston Villa the pick of Benoit Assou-Ekotto, Scott Parker, Jake Livermore or Tom Huddlestone as part of any deal for Christian Benteke. Daily Mirror: Manchester City were last night ready to see off Manchester United and complete a £28m deal for Fiorentina's Stevan Jovetic. Chelsea were last night closing in on prime midfield target Daniele De Rossi after completing the signing of PSV Eindhoven's Kevin Strootman. Peterborough are set to cash in again after Lee Tomlin asked for a transfer. Jack Cork is the latest Southampton player to be given a new deal. Aston Villa have discussed an improved five-year deal for Ashley Westwood. Blackburn are letting Ruben Rochina go on loan to La Liga new boys Elche. Liverpool's Suso is joining Almeria on loan next season. Alan Pardew wants to snap up Reading 'keeper Alex McCarthy and Manchester City's Scott Sinclair for Newcastle. David Moyes has revealed he and Wayne Rooney have been to each other's homes in a bid to resolve the striker's future. Daily Express: The agent of QPR's Esteban Granero has revealed he is in talks with Swansea. Swansea insist Wilfried Bony will sign today. Hull manager Steve Bruce does not anticipate making another attempt to sign Celtic's Gary Hooper. Jacksonville Jaguar owner Shahid Khan is in advanced talks to buy Fulham. ESCOLHAM O PARKER!!!!!!!!!!!111111111111111111111111 Compartilhar este post Link para o post
SAS_Robben Publicado 11 Julho 2013 (editado) O Thiago vai para o Bayern ao que sabe a rádio COPE. Mas para quê? Que o gajo tem um talento do caraças sei eu mas só vai ocupar o lugar de outros... De qualquer forma o Bayern anunciou conferência de impressa para hoje. Se calhar é para o apresentar\anunciar Editado 11 Julho 2013 por SAS_Robben Compartilhar este post Link para o post
Tikz Publicado 11 Julho 2013 (editado) Thiago :cry: Lá se vai a camisola que queria comprar com nome e número dele :( Se não vier compro a do Giggs. :heart: O Lingard tem selo de máquina, e estou muito curioso para ver o Januzaj também. Espero mesmo que o Rooney fique. Editado 11 Julho 2013 por Tikz Compartilhar este post Link para o post
Danskin Publicado 11 Julho 2013 Por acaso, não acho que o Lingard seja assim algo de especial. Já o Januzaj sim, é um jogador acima da média. Btw, a Sky anda a dizer que vamos fazer uma proposta pelo Kondogbia. Compartilhar este post Link para o post
Mais um manager Publicado 11 Julho 2013 Bony confirmado no Swansea http://www.swanseacity.net/news/article/bony-signs-904551.aspx Compartilhar este post Link para o post
Mr. White Publicado 11 Julho 2013 Btw, a Sky anda a dizer que vamos fazer uma proposta pelo Kondogbia. Nem desgosto dele, mas preferia claramente o Illarra, apesar de ser bem mais caro. Bony confirmado no Swansea http://www.swanseacity.net/news/article/bony-signs-904551.aspx Excelente contratação. Michu e Bony vão formar uma dupla que promete. Compartilhar este post Link para o post
Danskin Publicado 11 Julho 2013 Nem desgosto dele, mas preferia claramente o Illarra, apesar de ser bem mais caro. Eu não desgostava também. Os mesmos tipos dizem que, com a lesão do Vermaelen que o irá deixar fora dos relvados até ao início do campeonato, vamos atrás do Ashley Williams. E falando ainda de mercado, tanto quanto sei, neste momento, o Suárez é a principal prioridade. Compartilhar este post Link para o post
Scirea Publicado 11 Julho 2013 (editado) O Suarez também? Se já demoram tanto tempo para arranjar 1 PL, arranjar dois ao mesmo tempo é para quando? Para o ano? Editado 11 Julho 2013 por Scirea Compartilhar este post Link para o post
Poeira Publicado 11 Julho 2013 Nickname: "Daddy Cool" :lol: Vai ser sempre a rasgar defesas :cool: Compartilhar este post Link para o post
Dennis Bergkamp Publicado 11 Julho 2013 Suarez? Ora bem, se o Higuain vai ficar em Madrid isso quer dizer que o Suarez não lhes interessa. 40 milhoes pelo Suarez? Nem pensar. É um avançado fabuloso mas com os problemas que trás consigo espero bem que fique bem longe do Emirates. O Lewandoski tem uma clausula de 30M. Por que não tentar? Uma opção mais barata seria o Soldado... Compartilhar este post Link para o post
dekap Publicado 11 Julho 2013 Suarez? Ora bem, se o Higuain vai ficar em Madrid isso quer dizer que o Suarez não lhes interessa. 40 milhoes pelo Suarez? Nem pensar. É um avançado fabuloso mas com os problemas que trás consigo espero bem que fique bem longe do Emirates. O Lewandoski tem uma clausula de 30M. Por que não tentar? Uma opção mais barata seria o Soldado... EM principio está acordado que vai para o Bayern em 14/15 Compartilhar este post Link para o post
SAS_Robben Publicado 11 Julho 2013 O Lewa não tem clausula. Se tivesse já estava em Munique Compartilhar este post Link para o post
Ricardo Moura© Publicado 11 Julho 2013 Alguém sabe porque o Southampton vendeu o Forren de volta ao Molde ? Gostava do gajo e ele tinha tanto pela frente... Compartilhar este post Link para o post
Mr. White Publicado 11 Julho 2013 Eu não desgostava também. Os mesmos tipos dizem que, com a lesão do Vermaelen que o irá deixar fora dos relvados até ao início do campeonato, vamos atrás do Ashley Williams. E falando ainda de mercado, tanto quanto sei, neste momento, o Suárez é a principal prioridade. Só espero que o Ashley a vir, não seja por aqueles valores que se falou há uns tempos. Acho-o o central bem competente, mas com esse dinheiro preferia investir noutro jogador. Quanto ao Suárez, é o que eu disse aí atrás. É um jogador fantástico, mas que para além de estar suspenso, pode criar problemas na equipa de um momento para o outro. E também não vejo o Liverpool a vendê-lo por menos de 40M. Fechem mas é o Higuain, para fechar a questão do ponta-de-lança. Compartilhar este post Link para o post
Thierry Henry Publicado 11 Julho 2013 (editado) Epá, o Suárez é um jogador brutal e acho que seria o melhor que teríamos depois do Henry.. mas sinceramente não o queria cá. EDIT: Gervinho e Chamakh fora do Asia Tour, o que pode indiciar a saída de ambos. Editado 11 Julho 2013 por ruiR Compartilhar este post Link para o post
Wesley Pentz Publicado 11 Julho 2013 Suso emprestado ao Almeria :-| Compartilhar este post Link para o post
Joao Pereira Publicado 11 Julho 2013 'Tottenham are ready to give Aston Villa the pick of Benoit Assou-Ekotto, Scott Parker, Jake Livermore or Tom Huddlestone as part of any deal for Christian Benteke.' era coisa para me vir. Compartilhar este post Link para o post
Ricardo Moura© Publicado 11 Julho 2013 'Tottenham are ready to give Aston Villa the pick of Benoit Assou-Ekotto, Scott Parker, Jake Livermore or Tom Huddlestone as part of any deal for Christian Benteke.' era coisa para me vir. Podia ser o negócio do século, mas depende de quanto dinheiro também estaria envolvido. Tenho pena do Aston Villa estavam a fazer boas contratações. :estrelas: Compartilhar este post Link para o post
HelderPG Publicado 11 Julho 2013 (editado) BAE + Tom + Jake + 5M = :heart: f*dasse, começa cedo. The club released a statement that read: "Following a scan this evening on a hamstring injury sustained in training, it has been decided that Wayne Rooney should return home immediately for further assessment and rehabilitation." Isso quer dizer que a dupla vai ser Kagawa-Van Persie, boa oportunidade para ele. Editado 11 Julho 2013 por HelderPG Compartilhar este post Link para o post
Kratosthegod Publicado 11 Julho 2013 O Jedvaj fugiu ao Tottenham :) Compartilhar este post Link para o post
Joao Pereira Publicado 11 Julho 2013 http://www.ftbpro.com/posts/richard.bell/270355/sunderland-agree-a-fee-5-million-for-tottenham-midfielder-tom-huddlestone Compartilhar este post Link para o post
Danskin Publicado 11 Julho 2013 O Suarez também? Se já demoram tanto tempo para arranjar 1 PL, arranjar dois ao mesmo tempo é para quando? Para o ano? Por aí. E adorava ter o Suárez aqui. Vinha-me se o contratássemos. O tipo não fecha muito bem a mala mas é um jogador fantástico. Um dos meus favoritos. No-brainer, para mim. Compartilhar este post Link para o post
HelderPG Publicado 11 Julho 2013 http://www.ftbpro.com/posts/richard.bell/270355/sunderland-agree-a-fee-5-million-for-tottenham-midfielder-tom-huddlestone 5M pelo Tom? Isto é mais roubado do que os 3M pelo Bendtner. Compartilhar este post Link para o post