Ir para conteúdo
Entre para seguir isso  
cadete

[Núcleo] Premier League + Football League

Publicações recomendadas

No jogo do Meazza fez um hat-trick 8-)

Infelizmente perderam 4-3 e estiveram a perder 4-0. Que jogão ainda assim.

Editado por Boomer

Compartilhar este post

Link para o post

Lazar, tu roças o ridiculo. Sinceramente.

Compartilhar este post

Link para o post

Quem?

O Poeira disse isso porque o Rooney já se viu que não dá. Não deve ter dito isso com um em específico em mente...

O melhor disponível para o Mou já era de qualquer das maneiras.

Exacto. Não estava a pensar em ninguém em especial, mas pensando um pouco, talvez o Lewandowski fosse a melhor opção actualmente.

f*da-se, acabaram de me dizer que o Marica vai assinar pelo Arsenal :lol: Se isto vai avante, ó deus

Calma, ele tem sido apontado a tudo o que é clube, até para o Sporting já se falou dele :lol:

Compartilhar este post

Link para o post

Calma, ele tem sido apontado a tudo o que é clube, até para o Sporting já se falou dele :lol:

Pelo que tenho visto em jornais ingleses, a coisa vai adiantada. E para vir assim ao de cima um nome que ninguém estava à espera, é porque deve ser verdade.

Pelo menos não é mais um miúdo.

:mrgreen:

Editado por Boomer

Compartilhar este post

Link para o post

Pelo que tenho visto em jornais ingleses, a coisa vai adiantada. E para vir assim ao de cima um nome que ninguém estava à espera, é porque deve ser verdade.

Pelo menos não é mais um miúdo.

:mrgreen:

Acho que neste caso era preferível um miúdo :lol:

Compartilhar este post

Link para o post

Não me parece que tenha lugar e o ordenado é excessivamente alto para aquilo que vai jogar.

Não justificou de longe o investimento, Pedia-se mais a um senhor 23M €. Longe vão os tempos no Villa e Middlesbrough...

O ataque para mim era:

Coutinho/Luis Alberto Sturridge/Borini/Aspas Suarez/Sterling

Compartilhar este post

Link para o post

Não me parece que tenha lugar e o ordenado é excessivamente alto para aquilo que vai jogar.

Não justificou de longe o investimento, Pedia-se mais a um senhor 23M €. Longe vão os tempos no Villa e Middlesbrough...

O ataque para mim era:

Coutinho/Luis Alberto Sturridge/Borini/Aspas Suarez/Sterling

Nessa altura dizia-se que era o futuro extremo da seleção

Compartilhar este post

Link para o post

The Sun:

• Wayne Rooney fears he is being made an outcast at Old Trafford as his bitter feud with Manchester United deepens.
  • Jose Mourinho has assured Juan Mata over his Chelsea future.
  • Dedryck Boyata will stay at Manchester City after being won over by new boss Manuel Pellegrini.
  • Cardiff are ready to swoop for QPR midfielder Stephane Mbia.
  • Arsenal, Chelsea and Liverpool are fighting it out for 17-year-old MK Dons midfielder Dele Alli.
  • Malaga are back in for Arsenal striker Nicklas Bendtner.
  • Wigan are leading the race to sign Bristol City winger Albert Adomah.

Daily Mirror:

• Wayne Rooney is facing a players' revolt over his attempts to force his way out of Manchester United.
  • Hull manager Steve Bruce wants Marseille's Morgan Amalfitano and Evian's Eric Tie.
  • Chris Hughton will continue his Norwich revamp by stepping up his interest in Juventus striker Fabio Quagliarella.
  • Aston Villa want to offload their flops before moving for Nurnburg's Hiroshi Kiyotake.
  • Cardiff are tipped to make a move for Tottenham midfielder Tom Huddlestone.
  • West Brom and Crystal Palace will battle it out for Celtic defender Efe Ambrose.
  • Leeds and Wigan could move for Reading skipper Jobi McAnuff.
  • Leicester want to tie up loan deals for Arsenal youngsters Nico Yennaris and Ignasi Miquel.

Daily Star:

• Wayne Rooney's Manchester United team-mates have urged David Moyes to get him out of the club.
  • Gareth Bale's proposed move to Real Madrid turned nasty when an anonymous caller issued a death threat against the Tottenham star.
  • Liverpool are prepared to take another huge hit in the transfer market by letting Stewart Downing leave in a cut-price deal.
  • West Ham have shelved a £5million deal for Belgian striker Ilombe Mboyo following a Twitter backlash from fans.
  • Juan Mata last night insisted: I'm staying at Chelsea.
  • West Brom have joined Hull in the race to sign Sunderland midfielder Jack Colback.
  • Lucas Piazon is set to become the latest Chelsea starlet to head to Vitesse Arnhem on loan.
  • Southampton have joined Sunderland in the race to sign Fenerbahce striker Moussa Sow.
  • Malaga are back in for Arsenal striker Nicklas Bendtner.

Daily Mail:

• Luis Suarez is prepared to take legal action against Liverpool in a bid to force through his protracted move to Arsenal.
  • Juan Mata has been told he remains central to Jose Mourinho's plans after talks with the Chelsea manager.
  • Liverpool are ready to let Martin Skrtel go at the right price.
  • Besiktas could move for Tottenham striker Jermain Defoe.
  • Cardiff are considering moves for Tottenham's Tom Huddlestone and QPR's Stephane Mbia.
  • Al Nasr have made an improved £1.5million offer for West Brom forward Peter Odemwingie.
  • Sunderland are showing interest in Napoli midfielder Walter Gargano.
  • Toby Alderweireld's agent has confirmed Everton have made an approach for the Ajax defender.

Daily Express:

• Stewart Downing is set to be the next high-profile departure from Anfield with Liverpool prepared to take another huge hit in the transfer market by letting him move in a cut-price deal.
  • Wayne Rooney is facing a dressing-room revolt from his team-mates over his desire to quit Manchester United.
  • Crystal Palace are the latest club interested in Aston Villa striker Darren Bent.
  • Stoke insist Steven Nzonzi will not leave the club after turning down his transfer request earlier this summer.

The Daily Telegraph:

• Liverpool winger Stewart Downing can leave Anfield for just £5million with Newcastle among those monitoring his position on Merseyside.
  • Gareth Bale made an unexpected return to Tottenham's training ground yesterday ahead of a potentially decisive round of talks over his prospective world-record move to Real Madrid.

The Guardian:

• Wayne Rooney is prepared to take on Manchester United and issue a formal transfer request to try to force the club to change their mind and allow him the move he wants to Chelsea.

Compartilhar este post

Link para o post

eu recuso-me a acreditar neste suposto rumor. Ou melhor, quero acreditar que é tudo agent talk :lol:

Bem sei que nos falta gente na frente, mas estar a vender/dispensar a m*rda do plantel para comprar treta da mesma qualidade, mais vale estar quieto lol

Compartilhar este post

Link para o post

Downing, Barry e Ashley Young.

Não servem para onde estão então que voltem à casa de partida que muita falta fazem

Compartilhar este post

Link para o post

O Barry, não fosse o seu avultado salário, até não me importava que viesse para o Arsenal, apesar da idade. Mas preferia o Luiz Gustavo.

Compartilhar este post

Link para o post

Parece que os dirigentes do Barcelona viajaram para Londres, para negociar o passe do David Luiz. Espero que o Chelsea nao facilite.

Compartilhar este post

Link para o post

Parece que os dirigentes do Barcelona viajaram para Londres, para negociar o passe do David Luiz. Espero que o Chelsea nao facilite.

Tamb´m não, mas que no final vá mesmo embora. :mrgreen:

Compartilhar este post

Link para o post

O Chelsea não precisa de vender, o Barça precisa de um central, o mercado anda muito inflacionado, ainda é novo, tem contrato até 2017, custou 30M€ e tem sempre aquele pequeno hype, embora tenha melhorado na última temporada.

Compartilhar este post

Link para o post
Visitante
Este tópico está impedido de receber novos posts.
Entre para seguir isso  

• Todo o Mundial 2026 no CMPT
  • Popular Agora

• Outros membros neste tópico

Nenhum utilizador registado está a visualizar esta página.

• Criar Novo...